viernes, 27 de septiembre de 2019

¿Qui soc jo?

¡Bon dia!
El meu nom és Noelia i soc graduada en Psicologia per la Universitat de Barcelona des del 2012. Vaig fer un Màster en Psicologia Forense a l'ISEP (Barcelona) i el meu somni sempre ha estat treballar en l'àmbit jurídic. Però, de vegades la realitat topa amb els somnis, per lo qual no és fàcil triar el camí un mateix. Encara que, és veritat que he "col·laborat" amb els Jutjats i he tocat el somni de passada, diria que viure en una societat com la nostra avui dia és difícil sense una entrada econòmica estable.
També treballo a la meva consulta privada amb nens i nenes amb problemes emocionals, de comportament o dificultats d'aprenentatge així com amb adults. Formo part del grup de psicòlegs d'emergències del 112 de les Illes Balears i he treballat amb víctimes de Violència de Gènere. 
No ens queixarem...però, ¿Per què no descobrir el món de l'educació? ¿Què podem aportar o fer els/les psicòlegs/es en aquest món?

Seguiré contant-vos la meva experiència. ¡Bon cap de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario